fbpx

Madara Umleja: Fiziskas aktivitātes veselībai un dzīvespriekam

Astoņas nodarbības tiešsaistē, pilnā apjomā pieejamas skatīšanai jebkurā laikā. Akcijas cena: 12.90 EUR (parasti 19.90 EUR)

Foto: Guna Rubule, www.gunarubule.com

Pieteikties

Kā notiks studijas šajā kursā?

1) Piesakieties kursam, aizpildot pieteikuma anketu.
2) Norēķinietes par kursu ar maksājumu karti.
3) Tūlīt pēc reģistrēšanās saņemsiet piekļuvi visām kursa lekcijām, vingrošanas nodarbībām un papildmateriāliem. Kopumā jūsu rīcībā nonāks četru teorētisko lekciju video kopā ar bagātīgiem papildmateriāliem, kā arī četras praktiskās vingrošanas nodarbības, lai vingrotu kopā ar Madaru. Jums būs iespēja uzdot jautājumus kursa pasniedzējam par lekcijās dzirdēto un e-pastā saņemt atbildes.
4) Lekcijas paliks jūsu rīcībā četrus mēnešus.
5) Jums būs iespēja jebkurā laikā (pēc tam, kad noskatītas visas kursa lekcijas) izpildīt kursa noslēguma testu un saņemt elektronisku apliecinājumu par kursa apgūšanu.

Par kursa saturu

Kustēties ir cilvēka dabā. Cilvēka ķermenis ir radīts kustībai un, tikai esot kustībā, tas spēj saglabāt veselību, darbaspējas un dzīvesprieku. Mūsdienu attīstītajā pasaulē mazkustīgs dzīvesveids ir ceturtais biežākais nāves cēlonis. Tas kļūst par problēmu un mazina dzīves kvalitāti arvien plašākai sabiedrības daļai – ne tikai sēdoša darba veicējiem, bet arī senioriem, skolēniem un pat maziem bērniem. 

Šis astoņu tiešsaistes nodarbību kurss ir veidots kā daudzpusīgs atgādinājums par to, cik dabiski, patīkami un noderīgi ir kustēties, un iedrošinājums uzsākt regulāras fiziskas aktivitātes jau tūlīt. 

Četrās teorētiskajās lekcijās, atsaucoties uz virkni pētījumu, fizioterapeite Madara Umleja pastāstīs par to, kā mainās ķermeņa darbība kustībā un mazkustībā. Kā uzsākt fiziskas aktivitātes, kā dozēt slodzi un kādas ir biežākās kļūdas, uzsākot kustēties? Kā integrēt kustības savā ikdienā un darba vidē? Cik liela nozīme ir labam miegam? 

Savukārt četras praktiskās nodarbības ir burtisks uzaicinājums atritināt savu vingrošanas paklājiņu un pavadīt 40 minūtes kopā ar Madaru, lai vingrotu, stiprinot ķermeņa un elpas apzināšanos, muskuļu spēku, stabilitāti un precizitāti.

Pilna lekciju kursa (astoņu lekciju video) cena: 12.90 EUR 19.90 EUR

Lekcijas paliks jūsu rīcībā četrus mēnešus no kursa iegādes brīža. 

Klausītāji, auditorija: ikviens bez izņēmuma.

No iepriekšējās grupas dalībnieku atsauksmēm:

“Pateicoties Madarai un šim kursam, sāku regulāri vingrot. Jūtos daudz labāk. Manuprāt, tas ir labākais kompliments.”
“Skaidri, saprotami izkāstīts viss, kā uzsākt aktivitātes. Praktiskās nodarbības lieliskas. Patika, ka ir kopsavilkumi lekcijām.”
“Brīnišķīgi, sevišķi praktiskā daļa.”
“Kurss ļoti apmierināja. Sniegtā informācija bija labi saprotama, interesanta un noderīga. Priecātos, ja kurss būtu garāks un būtu pievienotas vairāk fiziskās nodarbības.”
“Daudz informācijas, par ko padomāt, vienkāršā un saprotamā valodā ar praktisku pielietojumu.”

Par lektori

Madara Umleja ir fizioterapeite, kas ikdienā pieņem pacientus ambulatorā privātpraksē “Laba prakse” Āgenskalnā, piedāvājot katram pacientam pielāgotus fizioterapijas pakalpojumus pie dažādām saslimšanām, traumām, kā arī profilakses nolūkos. 

Lekciju un praktisko nodarbību grafiks

Pirmā lekcija.

Kas ir fiziskas aktivitātes un kāpēc tās nepieciešamas? Par kustību nozīmi veselības, dzīves kvalitātes un dzīvesprieka saglabāšanai. Ko cilvēkam nodara mazkustīgs dzīvesveids un kādas ir tā ilgtermiņa sekas?

Pirmā praktiskā nodarbība.

Sajūti, apzinies un izproti savu ķermeni.

Vingrojumi, kas palīdz uzlabot ķermeņa izjūtu un apzināšanos. Sajūti, kā darbojas tavs ķermenis un muskuļi. Elpošana.

Otrā lekcija.

Kā uzsākt fiziskas aktivitātes? Cik daudz, bieži un kādas tās nepieciešamas? Slodzes dozēšana. Biežākās kļūdas, uzsākot fiziskas aktivitātes un kā no tām izvairīties.

Otrā praktiskā nodarbība.

Spēks!

Pamata spēka vingrojumi lielākajām muskuļu grupām un stiepšanās vingrojumi.

Trešā lekcija.

Viena diena.

Desmit mazi soļi, kā padarīt ikdienas aktivitātes kustīgākas. Darba vides ergonomika. Miega higiēna.

Trešā praktiskā nodarbība.

Guli, sēdi, stāvi. Veselīga pozu maiņa, vingrojumi sēdus un stāvus. Izpildāmi jebkurā vietā, brīvā mirklī.

Ceturtā lekcija.

Kusties pats un iedvesmo apkārtējos.

Fizisku aktivitāšu nozīme un vadlīnijas atsevišķām vecuma un riska grupām – bērniem, senioriem, grūtniecēm, cilvēkiem ar hroniskām saslimšanām.

Zaļie vingrojumi un fiziskas aktivitātes brīvā dabā, kāpēc tas ir svarīgi?

Ceturtā praktiskā nodarbība.

Precizitāte, stabilitāte, kustību brīvība. 

Vingrojumi stabilitātei, koordinācijai, stiepšanās vingrojumi.

Pieteikties