fbpx

Linda Adamova: Mācāmies mācīties svešvalodas

Piecas lekcijas tiešsaistē. Maksa par dalību: 29.90 EUR. Pieteikšanās atvērta līdz 21. septembrim. Pirmā lekcija pieejama skatīšanai.

Foto: Guna Rubule, www.gunarubule.com

Pieteikties

Kā notiks studijas šajā kursā?

1) Piesakieties kursam, aizpildot pieteikuma anketu.
2) Apmaksājiet dalības maksu ar bankas karti.
3) Uzreiz pēc apmaksas veikšanas saņemsiet apstiprinājumu un piekļuvi kursa vietnei openminded.lv, kur jau ir pieejama pirmā lekcija un papildmateriāli. Pārējās lekcijas taps pieejamas saskaņā ar kursa norises grafiku, ko aicinām skatīt tālāk aprakstā.
4) Lekcijas paliks jūsu rīcībā četrus mēnešus no kursa sākuma.
5) Kursa noslēgumā jums būs iespēja izpildīt noslēguma testu. Pareizi atbildot vismaz uz 70% jautājumu, piedāvāsim jums apliecinājumu par kursa apgūšanu.
6) Kursa gaitā jums būs iespēja uzdot jautājumus kursa pasniedzējai un saņemt atbildes.

Par kursu

Svešvalodu prasmes ir būtisks ieguvums, kas dāvā brīvību komunicēt, satikties, izpausties, strādāt un ceļot. Kāpēc vienam svešvalodas apguve ir aizraujošs un patīkams piedzīvojums, bet citam – grūts ceļš? Lai to izprastu, ir svarīgi noskaidrot, kādi mehānismi darbojas mūsu prātā, kad apgūstam svešvalodu.

Šis piecu lekciju kurss ir paredzēts ikvienam, kurš kādreiz mācījies, pašlaik mācās vai plāno mācīties svešvalodas. Kursa mērķis ir sniegt ieskatu mācīšanās procesā no neirozinātnes un prāta psiholoģijas viedokļa, gāzt stereotipus un mītus, dalīties pieredzē un padomos, ļaut katram paskatīties uz sevi no malas.

Kursa gaitā kliedēsim nedrošību, atbildēsim uz bieži uzdotiem jautājumiem par svešvalodu apguvi, mēģināsim mainīt savus paradumus. Gūsim iedrošinājumu ļauties svešvalodu apguves izaicinājumam.

Seminārs balstās uz zinātnisko pētījumu atziņām, jaunatklājumiem un pasniedzējas kā praktizējoša svešvalodu trenera jeb kouča ilggadējo pieredzi.

Semināra valoda ir „draudzīga” bez specifiski zinātniskas terminoloģijas, ar saprotamiem jēdzieniem, praktiskiem piemēriem. Semināra laikā tiek izmantoti vizuālie materiāli, interaktīvie uzdevumi, eksperimenti, daloties ar noderīgiem info resursiem.


Pilna lekciju kursa (piecu lekciju video + papildmateriāli) cena:

19.90 EUR (maksājot par kursu līdz 19. augustam);
24.90 EUR (maksājot par kursu no 19. augusta līdz 14. septembrim);
29.90 EUR (maksājot par kursu pēc 14. septembra).

Vienas lekcijas video garums: apm. 60 min.

Klausītāji, auditorija: ikviens, kurš kādreiz mācījies, pašlaik mācās vai plāno mācīties svešvalodas.


Par lektori

Linda Adamova ir sertificēts neirovalodas koučs (Neurolanguage Coach), jeb angļu valodas treneris, kas savā ikdienā, pielietojot zināšanas par neirozinātni un koučingu, palīdz cilvēkiem efektīvāk apgūt svešvalodas. Strādājusi ar tādiem klientiem, kā Swedbank, SEB, Finanšu ministrija un citi. Vairāk par lektori vietnē www.englishcoach.lv.

Linda par prasmi mācīties svešvalodas:

“Bieži vien, uzsākot vai turpinot svešvalodu apmācības, mums nav saprašanas par to, kas ar mums notiks / notiek šajā procesā, un nereti tas rada maldīgu priekšstatu par savām spējām, dažiem pat atmetot ar roku šim izaicinājumam. Daudzi nāk pie manis ar savu vai kāda cita uzlikto spriedumu, kas liedz sasniegt vēlamo rezultātu. Izzinot sevi, mēs varam sev palīdzēt atbrīvoties no svešvalodas barjerām, veicināt atmiņu strādāt efektīvāk, izprast svešvalodas uzbūvi, tikt vaļā no ieraduma kļūdām utt.”


Lekciju plāns

Pirmā lekcija. Jau ir pieejama skatīšanai.

Dzimtās un „svešās” valodas mājvieta jeb „valodas anatomija”; valodas „centri”, to funkcijas un mijiedarbība; monolingvisms vs multilingvisms; tiešie un netiešie ieguvumi no svešvalodas apguves procesa; svešvalodu apguvi ietekmējošie faktori.

Otrā lekcija. Taps pieejama skatīšanai LU Open Minded mācību platformā, sākot ar 21. septembri.

Bērna vs pieaugušā valodas apguves mehānismi un to atšķirība; valodas apguve no „bērna kājas; svešvalodas apguvei kritiskie vecuma periodi; pieaugušā svešvalodu apguves panākumu atslēga; prāta spēju izmantošana svešvalodu apguvē; praktiskie padomi gramatikas, leksikas, pareizrakstības efektīvākai apguvei.

Trešā lekcija. Taps pieejama skatīšanai LU Open Minded mācību platformā, sākot ar 28. septembri.

Smadzeņu funkcionēšana un tai „labvēlīgie apstākļi” no neirozinātnes viedokļa veiksmīgākai svešvalodu apguvei; neirotransmiteri un smadzeņu viļņi; prāta uzvedības „īpatnības” svešvalodu apguves kontekstā.

Ceturtā lekcija. Taps pieejama skatīšanai LU Open Minded mācību platformā, sākot ar 5. oktobri.

Atmiņa un tās nozīme svešvalodu apguves procesā; atmiņas mehānisma „struktūra” un algoritmi; atmiņas mehānisma uzvedība, tā ietekmējošie faktori; apzinātā ilgtermiņa atmiņu veidošana; informācijas (gramatikas, leksikas) iegaumēšanas tehnikas.

Piektā lekcija. Taps pieejama skatīšanai LU Open Minded mācību platformā, sākot ar 12. oktobri.

Svešvalodu barjeras, to cēloņi un sekas; „valodas trauma” un tās psiholoģija; pieejas un tehnikas svešvalodas barjeru pārvarēšanai. 

Pieteikties